kompliceradmajs

Alla inlägg under juli 2010

Av Elin - 20 juli 2010 23:17

Hej.
Jag kan börja med att säga att min lilla flicka är en jävel på att visa att hon lever.

Hon rör sig minst 1 gång i timmen och hon har även lyckats sparka mig på revbenen och andra ställen där det gör extra ont (Y)
 Och nu är det bara ca 10 veckor kvar, 
Tiden har verkligen sprungit iväg men tur är väl det^^.
Tänkte även att jag skulle börja städa mitt rum imorgon för som det ser ut nu så får jag inte in en enda sak till. 
För det värkar bli så .. att jag får bo hemma iaf ett litet tag framöver tills jag hittar någe eget och det är inte så enkelt som man kan tro, Men jag står i kö på lägenheter här i närheten av sköllersta och så kollar jag runt på nätet nästan varje dag men jag känner inte för att betala 5000 kr för en liten jävla lägenhet i pajala -_- , Menmen det löser sig :D

Nejmen nu ska jag kolla på vänner och sen sova. 
pusshejleverpastej

.

Av Elin - 15 juli 2010 00:36

Jag var så kär i dig
Skulle göra allt för dig
Skulle kunna dö för dig
Men du är inte värd mig,
Du fick mig att bli sårad,
men helt seriös, du är inte värd mina tårar.

Av Elin - 3 juli 2010 22:36

Heeej.


Just nu sitter jag hemma hos Vincent och väntar på att Lena och Elin ska komma,

Sen kommer det hit någon mer jag inte vet.


Var hos mvc för ca 1 vecka sen och allt gick as bra :)


Men nu ska jag vara lie social igen, HEEEEEEEEEEEJdå :) 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards