kompliceradmajs

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

18 dagar.

Av Elin - 27 oktober 2010 15:27

Hej, Jag har vart skit dålig på att skriva här men jag ska bättra mig!


Men nu är iallafall Kimberly 18 dagar gammal och mår jätte bra.
Förra  onsdagen så blev Kim förkyld och jag har nog aldrig vart så rädd som då!
Det var så sjukt jobbigt att höra henne hosta och låta som en liten gris, Nej fy det vill jag inte vara med om igen fast tyvärr så kommer jag få uppleva det många fler gånger i framtiden.
Men det är mycket bättre nu och hon är pigg och glad så det är helt underbart :*


Och förra tisdagen så var vi iväg till barnavårdcentralen för att väga och mäta lillan, Så nu väger hon 3950 och är 53,5 cm lång.
Fast det var ju för en vecka sen och man vet ju aldrig hon kanske väger mer nu osv, Vi ska tillbaka dit på fredag så får veta då :)


Ska även iväg och kolla på en lägenhet här i sköllersta på fredag och hoppas på att det är något att ha. 
Fast det är bara en 1:a på 33 kvm så den blir bara tillfällig tills jag hittar en 2:a^^


Nej nu ska jag ta och äta mat,

pusshejleverpastej 


  



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 19 april 2012 23:40

Jävlafanhelvetesjävlafanskap! Nu är jag så jävla trött på att få höra om dig! Du är så sjukt falsk, säg som det är till folk istället! Det är INTE synd om dig! Du är inte så jävla bra som en del tror! Du gör fan ingenting för henne!, när fan sk...

Av Elin - 8 mars 2012 20:42

Är just nu med Lotta. Tänkte vara lite sådär små snäll och länka hennes blogg, Lotta gjorde en gbp-operation för ca 10 månader sen och skriver i sin blogg lite då och då om hur hennes vardag ser ut efter operationen :)   http://sextiofyrakg.blo...

?

Av Elin - 8 mars 2012 19:37

Vi var iväg till bvc i tisdags efter att Kimberly vart sjuk i flera dagar. Lillfis äter nästan ingenting förutom välling och sover sjukt mycket och vill knappt leka, Vilket är helt olikt henne! Jag börjar faktiskt bli riktigt orolig för henne, oc...

Av Elin - 5 mars 2012 11:47


Jag kan verkligen inte släppa tanken på hur mitt liv såg ut innan Kimberly, Om någon hade sagt till mig under sommaren 2009 att jag ett år senare skulle sitta med ett barn i famnen så hade jag bara skrattat. Innan Kimberly så hade jag inga framtids...

...

Av Elin - 2 mars 2012 20:29


Nej nu börjar jag bli riktigt trött på dethär med att vara sjuk.  I måndags packade jag ner Kimberly i vagnen och drog med mig en kompis och hennes dotter ner till torget för att säga till dom på kumlabostäder vilka tapeter vi vill ha. Och när al...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards