kompliceradmajs

Direktlänk till inlägg 30 oktober 2010

21 dagar.

Av Elin - 30 oktober 2010 12:45

Heej.


Var ju som sagt iväg till barnavårdcentralen igår.

Och inte undra på att jag får ont i armarna efter att ha bärt runt på kim ett tag 

för nu väger hon 4170 och är 54,5 cm lång.
Men det är min bebis de :*


Och lägenheten som jag var och kollade på igår var faktiskt riktigt bra planerad.
Alltså jag vet inte riktigt om jag kan säga att den var fin dock men med nya tapeter och lite fix här och där så kan den bli helt perfekt :)
Men jag är ännu inte helt säker på om jag vill ha den men jag har tills på måndag att tänka så nu blir det att ta sig en riktig funderare.


Och inatt så har Kimberly sovit hela natten i sin egen säng,

Vi somnade runt 12 kanske och jag hörde inte ett ljud förs halv 7 då min lilla tjej var hungrig och ville ha ny blöja. 
Så idag är jag riktigt utvilad och känner mig pigg och glad :) 


Sitter just nu och väntar på att mamma ska bli klar med disken så att vi kan se på film, dricka kaffe och äta wienerbröd .. höhö 

Och Kim ligger och sover men kommer nog att vakna rätt snart så hon får vara med och se på film^^


Sen ikväll så blir det att åka till kyrkogården och tända ljus för mormor,morfar och farmor vilket är lika jobbigt varje gång.
Jag kan fortfarande inte förstå att ni är borta och jag saknar er så sjukt mycket..  <3


Men nu blev mamma klar och wienerbrödet väntar
så pusshejleverpastej

   

 
 
terese

terese

30 oktober 2010 13:58

underbart söt baby! :)

http://tjees.bloggplatsen.se

 
Monica

Monica

31 oktober 2010 08:11

Tassade in på din sida och kolla lite, en sådan underbar söt liten dotter du har.
Och va skönt att ni båda fick sova ut, de kan behövas att få lite sömn när man har dessa små under verk.

Ha en bra söndag och lycka till med lägenhets funderingarna.

//Monica

http://rumotid.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 19 april 2012 23:40

Jävlafanhelvetesjävlafanskap! Nu är jag så jävla trött på att få höra om dig! Du är så sjukt falsk, säg som det är till folk istället! Det är INTE synd om dig! Du är inte så jävla bra som en del tror! Du gör fan ingenting för henne!, när fan sk...

Av Elin - 8 mars 2012 20:42

Är just nu med Lotta. Tänkte vara lite sådär små snäll och länka hennes blogg, Lotta gjorde en gbp-operation för ca 10 månader sen och skriver i sin blogg lite då och då om hur hennes vardag ser ut efter operationen :)   http://sextiofyrakg.blo...

?

Av Elin - 8 mars 2012 19:37

Vi var iväg till bvc i tisdags efter att Kimberly vart sjuk i flera dagar. Lillfis äter nästan ingenting förutom välling och sover sjukt mycket och vill knappt leka, Vilket är helt olikt henne! Jag börjar faktiskt bli riktigt orolig för henne, oc...

Av Elin - 5 mars 2012 11:47


Jag kan verkligen inte släppa tanken på hur mitt liv såg ut innan Kimberly, Om någon hade sagt till mig under sommaren 2009 att jag ett år senare skulle sitta med ett barn i famnen så hade jag bara skrattat. Innan Kimberly så hade jag inga framtids...

...

Av Elin - 2 mars 2012 20:29


Nej nu börjar jag bli riktigt trött på dethär med att vara sjuk.  I måndags packade jag ner Kimberly i vagnen och drog med mig en kompis och hennes dotter ner till torget för att säga till dom på kumlabostäder vilka tapeter vi vill ha. Och när al...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards