kompliceradmajs

Alla inlägg under februari 2011

Av Elin - 15 februari 2011 11:43

Heeej!


Var iväg till vårdcentralen i lördags för min hals efter att den svullnat upp så mycket att jag fick svårt att andas. 
Men som tur var så var det inget fel, Men jag fick en hostmedicin som jag tagit i några dagar nu och den hjälper verkligen! 


Igår var det ju alla hjärtans dag och ja vi gjorde inget speciellt.

Några kompisar ville att jag skulle komma in till stan, Men eftersom att Kimberly fortfarande hostar lite så vill jag inte ta ut henne.

Men på kvällen så fikade vi med familjen och Kimberly åt blåbärspure för första gången, Och hon älskart! 


  


Söt tjej! 





pusshejleverpastej 

  

Av Elin - 11 februari 2011 14:04

Haj.

Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag inte skrivit något på jätte länge, Men jag hade helt glömt bort bloggen.
Men nu tänker jag ta tag it igen och börja skriva :D
Jag trodde faktiskt inte att det var så många som gillade min blogg så jag brydde mig inte så mycket men efter att ha fått detta meddelande så bestämde jag mig för att börja skriva igen :)
"varför har du slutat blogga? nåt litet inlägg då och då borde du ju kunna klämma in iallafall?=) följde ju din blogg jämt förut och det är tråkigt att du har slutat"


Hmm.. Kimberly blev 4 månader i onsdags.
Tycker det är helt sjukt att tiden går så fort!
Hon var ju nyss jätte liten :/

Hon kan redan stå med hjälp, Hon kan mer eller mindre gå med hjälp (nu kanske ni tänker "Men hallå hon är bara 4 månader då kan hon väl inte "gå" men det är faktiskt så, Jag är själv väldigt chockad att hon kan det men hon är väldigt snabb i utvecklingen har jag märkt) hon åker runt i sin rallybil (gåstol) hela tiden, Hon skrattar,leker och vänder sig osv ...
Menmen så är det.
Var föresten på bvc idag och nu väger "lillan" 6480 och är 63 lång!


Just nu ligger Kimberly och sover i soffan, Men ser nu att hon börjar röra på sig så hon vaknar nog snart.

Men idag ja vad händer idag .. Jag ska nog fortsätta att ta halstabletter och dricka massa vatten, För jag har nämligen blivit sjuk och hostar som bara den men det går nog över snart. Sen ikväll hoppas jag på tacos och filmkväll med familjen :)
Råkade ju såklart smitta Kimberly så hon har vart hängig från måndag tills igår, Men nu är det bara hostan som sitter kvar men annars mår hon super bra!


Åh herregud vad taggad jag blev på att skriva en massa men det finns nog ingen som orkar sitta och läsa hur mycket som helst så nu får det vara bra :)

.. Eller vänta bara en sak till.. För att komma igång mer med bloggandet så tänkte jag ha typ "frågestund" så passa på är det något du undrar över så skriv så ska jag svara så gott jag kan!

Det kan vara vilken fråga som helst så nu hoppas jag på många frågor! hehe 


NEJ NU ska jag sluta skriva!

pusshejleverpastej!   


     

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards