kompliceradmajs

Direktlänk till inlägg 11 februari 2011

Kimberly

Av Elin - 11 februari 2011 14:04

Haj.

Jag vill börja med att be om ursäkt för att jag inte skrivit något på jätte länge, Men jag hade helt glömt bort bloggen.
Men nu tänker jag ta tag it igen och börja skriva :D
Jag trodde faktiskt inte att det var så många som gillade min blogg så jag brydde mig inte så mycket men efter att ha fått detta meddelande så bestämde jag mig för att börja skriva igen :)
"varför har du slutat blogga? nåt litet inlägg då och då borde du ju kunna klämma in iallafall?=) följde ju din blogg jämt förut och det är tråkigt att du har slutat"


Hmm.. Kimberly blev 4 månader i onsdags.
Tycker det är helt sjukt att tiden går så fort!
Hon var ju nyss jätte liten :/

Hon kan redan stå med hjälp, Hon kan mer eller mindre gå med hjälp (nu kanske ni tänker "Men hallå hon är bara 4 månader då kan hon väl inte "gå" men det är faktiskt så, Jag är själv väldigt chockad att hon kan det men hon är väldigt snabb i utvecklingen har jag märkt) hon åker runt i sin rallybil (gåstol) hela tiden, Hon skrattar,leker och vänder sig osv ...
Menmen så är det.
Var föresten på bvc idag och nu väger "lillan" 6480 och är 63 lång!


Just nu ligger Kimberly och sover i soffan, Men ser nu att hon börjar röra på sig så hon vaknar nog snart.

Men idag ja vad händer idag .. Jag ska nog fortsätta att ta halstabletter och dricka massa vatten, För jag har nämligen blivit sjuk och hostar som bara den men det går nog över snart. Sen ikväll hoppas jag på tacos och filmkväll med familjen :)
Råkade ju såklart smitta Kimberly så hon har vart hängig från måndag tills igår, Men nu är det bara hostan som sitter kvar men annars mår hon super bra!


Åh herregud vad taggad jag blev på att skriva en massa men det finns nog ingen som orkar sitta och läsa hur mycket som helst så nu får det vara bra :)

.. Eller vänta bara en sak till.. För att komma igång mer med bloggandet så tänkte jag ha typ "frågestund" så passa på är det något du undrar över så skriv så ska jag svara så gott jag kan!

Det kan vara vilken fråga som helst så nu hoppas jag på många frågor! hehe 


NEJ NU ska jag sluta skriva!

pusshejleverpastej!   


     

 
 
emma

emma

11 februari 2011 17:46

gud, vad söt hon är :) lycka till med allt! :D

http://emmapemmaa.bloggplatsen.se

Elin

12 februari 2011 11:39

Tack så mycket! :D

 
Carina

Carina

11 februari 2011 19:48

Gud så söt !!

http://mamma84.bloggplatsen.se

Elin

12 februari 2011 11:39

Visst är hon!

 
erica

erica

12 februari 2011 00:04

vilken mysig blogg :) å söt flicka med fint namn!

http://bellebumbi.bloggplatsen.se

Elin

12 februari 2011 11:40

hehe tack!

 
Ingen bild

ey

12 februari 2011 14:20

har en lite fråga.. alla säger ju att det är så jobbigt att vara tonårsmamma och att man inte ska bli det osv. är det lika svårt och jobbigt som alla säger? känns det som att man fått gett upp allt? jag har alltid varit för att man ska behålla barnet. så vorre så intresant att få veta hur det faktiskt är och hur allting känns!
lycka till med allting, tycker du är riktigt duktig!

Elin

14 februari 2011 13:56

Jadu jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men alltså vissa dagar är jobbigare än andra såklart.
Om det känns som att jag har fått gett upp allt?
Nja både ja och nej. Mitt liv var inget specielt innan jag fick Kimberly, Alltså jag gick ändå inte i skolan. Liksom allt jag gjorde var att umgås med vänner och ränna runt på stan och det livet kan jag lika gärna klara mig utan, Så jag har väl inte gett upp så mycket.
Jag vet inte riktigt mer vad jag ska säga hm..

Tack så mycket! :)

 
Ingen bild

hej hej

18 februari 2011 23:42

det var jag som skickade meddelandet, hihi:) så glad över att du blev glad över att få det!
istället för en fråga kommer jag med ett litet förslag..
jag tycker att du kan skriva om både Kimberly och dig själv, för det är både roligt och intressant att veta hur hon utvecklas och hur du utvecklas som mamma. :) Tycker jag iallafall. Och det tror jag att många tycker!
Keep up the good work, Mamman! :D

Elin

27 februari 2011 18:24

Jo det skulle jag kunna göra!
Men eftersom att jag är sämst i världen på att komma på vad och hur jag ska skriva saker så vet jag inte hur det blir men jag kan alltid försöka, höhö..

Ha det bra!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin - 19 april 2012 23:40

Jävlafanhelvetesjävlafanskap! Nu är jag så jävla trött på att få höra om dig! Du är så sjukt falsk, säg som det är till folk istället! Det är INTE synd om dig! Du är inte så jävla bra som en del tror! Du gör fan ingenting för henne!, när fan sk...

Av Elin - 8 mars 2012 20:42

Är just nu med Lotta. Tänkte vara lite sådär små snäll och länka hennes blogg, Lotta gjorde en gbp-operation för ca 10 månader sen och skriver i sin blogg lite då och då om hur hennes vardag ser ut efter operationen :)   http://sextiofyrakg.blo...

?

Av Elin - 8 mars 2012 19:37

Vi var iväg till bvc i tisdags efter att Kimberly vart sjuk i flera dagar. Lillfis äter nästan ingenting förutom välling och sover sjukt mycket och vill knappt leka, Vilket är helt olikt henne! Jag börjar faktiskt bli riktigt orolig för henne, oc...

Av Elin - 5 mars 2012 11:47


Jag kan verkligen inte släppa tanken på hur mitt liv såg ut innan Kimberly, Om någon hade sagt till mig under sommaren 2009 att jag ett år senare skulle sitta med ett barn i famnen så hade jag bara skrattat. Innan Kimberly så hade jag inga framtids...

...

Av Elin - 2 mars 2012 20:29


Nej nu börjar jag bli riktigt trött på dethär med att vara sjuk.  I måndags packade jag ner Kimberly i vagnen och drog med mig en kompis och hennes dotter ner till torget för att säga till dom på kumlabostäder vilka tapeter vi vill ha. Och när al...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards