kompliceradmajs

Alla inlägg under mars 2011

Av Elin - 4 mars 2011 18:02


Vi var först förkylda i ca 2 veckor och blev sedan bättre och var friska i 1 vecka. Och i söndags så blev Kimberly jätte hängig och hade feber och var hård i magen, Blev riktigt orolig efter att hon knappt ätit något under hela dagen. Så det slutade med att på kvällen ringde jag till vårdcentralen och bad om råd, Och till svar fick jag att jag skulle ge henne päronpure för att få igång magen och att jag skulle massera henne. Vilket faktiskt funkade!

Men sen på måndagkväll så blev hon super dålig igen och fick hög feber (39.2) och var helt olik sig själv, Så jag ringde till vårdcentralen igen och dom berättade att barn kan ha upp till 41 graders feber innan det blir farligt, Och att jag skulle ge henne vatten och försöka att få i henne mat.

Och ännu roligare vart det ju sedan på tisdagen då jag vart magsjuk så då var mamma och pappa gulliga och tog hand om Kimberly som mådde bättre.

Och något jag inte sagt är att jag brukar gå till ett ställe som heter "unga mammor och pappor" i örebro, Där man kan på tisdagar få chansen till att plugga.

Och eftersom att jag hoppade av skolan när jag gick i 7:an så är det en rätt så bra grej för mig så att jag lättare kan få jobb osv sen när Kimberly ska börja på dagis :)
Men man måste vara inskriven på den skolan man gick på sist för att kunna vara med i den "skolan" på ump. Så därför skulle jag på möta till iv i hallsberg för att få uppgifter och prata lite om hur vi ska göra.
Så jag fick några svenska uppgifter som jag kan göra på tisdag när jag ska till ump.. Och nu känner jag attt allt blev väldigt konstigt men hoppas att ni fattar ändå :)


Och lägenhetsletandet går helt åt helvete jag letar som bara den men hittar ingenting som passar min ekonomi -_-


pusshejleverpastej

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards