kompliceradmajs

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Elin - 26 februari 2012 10:57

Hejsan.

Nu är jag tillbaka igen efter ca ett år, Tror jag.


Jag satt och snackade med en kompis för ett tag sen om just bloggar och kom på att jag också har en, Så jag gick in på denna och började läsa lite.

Efter en kort stund kom jag fram till att OJ vad mycket det är som har förändrats sen jag skrev sist.
 

Jag kan väl börja med att säga det att Kimberly är snart 17 månader, Stora bruden!

Hon kan/gör:
*går
*Springer

*pratar, skriker och pratar

*klättra i bokhyllan
*Spela dator

*öppna dörrar

*River ner saker

*Gör ALLT man INTE får göra så fort hon får chansen till det 

Hon är helt enkelt precis som en unge ska vara och jag älskart! 


Jag har pojkvän sen snart 1 år tillbaka.

I Juni/Juli förra året så flyttade jag och Kimberly till egen lägenhet i Odensbacken,

Men vi hann bara bo där i ett par månader för sedan vart det mögel och skit i den.

Men nu bor vi i kumla i en jätte fin 3:a tillsammas med Tim.

 

Om det nu fortfarande finns någon som vill läsa min blogg och har några frågor eller tips på mer exakt vad jag ska/kan skriva om så hör av er, Känner att det skulle hjälpa mig väldigt mycket med att komma igång med bloggandet igen^^

 

 

Mammas hjärta  

          

 

 

pusshejleverpastej

 

 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards