kompliceradmajs

Alla inlägg den 2 mars 2012

...

Av Elin - 2 mars 2012 20:29

Nej nu börjar jag bli riktigt trött på dethär med att vara sjuk. 

I måndags packade jag ner Kimberly i vagnen och drog med mig en kompis och hennes dotter ner till torget för att säga till dom på kumlabostäder vilka tapeter vi vill ha.

Och när allt var klart och vi började gå hemåt så känner jag helt plötsligt hur dåligt jag börjar må och det blir bara sämre, Väl hemma så slänger jag mig i ett varmt bad och ja vad ska man säga här sitter jag och det är fredag och jag är fortfarande jätte förkyld,ont i helt kroppen och har en hosta som tar död på mig.

Men värst vart det nog för min lilla bebis som i onsdags kväll upptäcktes med 38.6 i feber efter att vi kom hem från lekparken där hon lekt som bara den.

Och inatt så fick jag nog den största paniken på 100 år! Lillfis sov mellan mig och Tim inatt och helt plötsligt så vaknar hon av världens "ryck" och börjar skrika och dom här "rycken" kommer ganska tätt imellan varann och jag börjar skrika på Tim att ringa in till akuten men efter en liten stund så avtar "rycken" och Kimberly somnar i min famn efter att vi myst lite, Men sen dess så har det inte kommit tillbaka men fy så otäckt det var och händer det igen så tänker jag ringa in.


Jag har föresten bestämmt mig för att att skaffa gymkort och börja gymma med två vänner här i kumla, 

Vi var iväg en morgon för inte så länge sen och tränade lite smått och inte fan visste jag hur ful man faktiskt känner sig när man går på dessa jävla maskiner och hur rolig man lär se ut, Och blicken man får från bruden med "stora" bröst som först har en maskin och sedan lämnar den för att gå till en annan och man själv tar den maskinen som hon nyss använt och nollställer allt hon gjort! haha livet är hårt ..


Nejmen nu har jag planerat att kolla på film i min ensamhet för Tim(som också är sjuk) sover redan.




Jag och lillan i sommras när vi fikade i stadsparken med Älskling och några andra puckon^^


pusshejleverpastej

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards