kompliceradmajs

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Elin - 8 mars 2012 20:42

Är just nu med Lotta.

Tänkte vara lite sådär små snäll och länka hennes blogg, Lotta gjorde en gbp-operation för ca 10 månader sen och skriver i sin blogg lite då och då om hur hennes vardag ser ut efter operationen :)


http://sextiofyrakg.blogg.se

?

Av Elin - 8 mars 2012 19:37

Vi var iväg till bvc i tisdags efter att Kimberly vart sjuk i flera dagar.

Lillfis äter nästan ingenting förutom välling och sover sjukt mycket och vill knappt leka, Vilket är helt olikt henne!

Jag börjar faktiskt bli riktigt orolig för henne, och på bvc sa dom att hon inte gått upp så mycket i vikt.

Just nu väger hon ca 10 kg och är 79.5 lång.

Och jag passade på att prata med dom om kramperna Kimberly fick i förra veckan och hon tyckte att det lät som att Kimberly fått feberkramp och hon berättade det att om det händer igen så måste vi åka in med henne, Inte för att det var så farligt men det var ändå viktigt att åka in iallafall.



Vid 10 tiden idag så var jag iväg till arbetsförmedlingen och ja vad ska man säga,.. dom är ju bra störda.

Sen finns det inte så mycket mer med det att säga mer än att jag förmodligen ska börja plugga i höst och fram tills dess så ska jag få en praktikplats.
Men först och främst så måste jag få tag på dagisplats till Lillbus, Vilket verkar ganska svårt men vafan det löser sig :) 



pusshejleverpastej

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards